Næsbjerg
Foto:

Du kan finde links til høringssvar om skolestrukturen fra Næsbjerg Skole her

Skole- og dagtilbudsområdet i Varde Kommune er ramt på sit kundegrundlag. Tallene taler deres tydelige sprog, og med et faldende børnetal samlet set – dog med store lokale forskelle – kaldes der på handling på området. Skolebestyrelsen og MED-udvalget på Næsbjerg Skole er gået sammen om et høringssvar, som ligeledes er koordineret med det lokale foreningsliv, således at der fra paraplyorganisationen Fokus Næsbjerg også er opbakning til dette høringssvar.

Høringssvar fra Skolebestyrelsen og MED-udvalg Næsbjerg Skole

Høringssvar fra Taleafdelingen på Næsbjerg Skole

Fokus Næsbjerg består af:

DDS Spejderkorps, Næsbjerg Borgerforening og kursusafdelingen, NRUI, Næsbjerg Efterløns og Pensionistforening, Næsbjerghus, Næsbjerg Jagtforening, Næsbjerg Kirke og menighedsråd, Næsbjerg Lystfiskerklub, Næsbjerg Musik- og kulturforening, Næsbjerg Sognearkiv og Æblehavens venner

mandag 9 jan 2017 - Susanne Ladegaard
Vist: 1090 gange